måndag 18 april 2011

Ändringar i bloggen

Detta är bara en förklaring till vad som har ändrats i bloggen (det vill säga handlar inte om hantverk), är du inte intresserad av just det kan du lägga tiden på att läsa ett annat inlägg istället.


Den uppmärksamme har redan märkt att kategorierna har blivit fler. Jag hade en liten omröstning och att dela in fliken "medeltidskläder" efter århundraden vann. Jag ville dock inte ta bort fliken medeltidskläder helt utan har istället gett varje inlägg två kategorier, både medeltidskläder och en mer bestämd tidsperiod.

Dessutom har jag gjort en liten försäljningssida. Detta givetvis för att jag vill sälja lite saker, men även för att jag vill hålla bloggen "ren" det vill säga den ska handla om hantverksmissar och inte om att jag har fullt i lajvgarderoben. I höger spalt kan du alltså nu välja mellan att titta på bloggen (det vill säga där du är nu) eller försäljningssidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar